Rutin Spartan


Ni la rutin spartan aku hari2 di bumi ghamunia ni..berlari dan terus berlari. Berbekal kan kasut adidas (profesional) aku berlari selama 40 minit dari hujung pantai (dari umah aku yang atas bukit tuh..nampak tak?) sampai ke hujung pantai satu lagi...nais tak pemandangan umah aku ?..tepi pantai siot....kulit aku pon dah warne mcm mamat baywatch dlm tv time aku kecik2 dulu..cume badan je tak spartan lagi heuheu..
Badan aku ni merupakan badan mesomorph "badan alit sukan", so senang naik dan turun.kalau aku tak bersenam aku jadi gelmul,kalau bersenam jadi spartan la aku..hehe.
Petang nnt aku nak pegi usha gym kat stadium bandar penawar.pas office hour aku chalibut la.
p/s: to mijiersm matondi- kasut adidas aku yang superb tuh seperti rajah di atas la. :). Selamat berlari dgn kasut mu yg baharu itu!

Read Users' Comments (1)comments

1 Response to "Rutin Spartan"

  1. Bob "the boy" Roy, on March 17, 2009 at 4:10 AM said:

    pass ni kalo datang rumah aku aku nak tengok carta wii fit kot ada progress ..

    jangan tiba2 naik lagi dah la haha

    firdaus