Bile Sheikh Dubai ber Fender Jazz Bass


Sheikh Dewangga Sakti test guitar

Kesinambungan cuti2 dari Dubai arlong gua,kami sempat mengushahidu dan terbeli tarus fender Jazz bass guitar di Bukit Berbintang. Pergh ..memang sangat sibuk jadual arlong gua di Kuala Lumbur maklumlah 4 hari je ade di malaya sebelum berangkat pulang menyambung tugasan selaku peguam di Dubai.

So seperti biase langkah kanan gua bertukar menjadi luck gua itu hari dapat accompany arlong gua layan slapping fender jazz bass guitar kejap kat bukit bintang lantas membeli trus gitar dan casing dia sebab guitar shiekh dubai ni yg lame dah patah. tak tau la dia buat ape dgn guitar sampai patah,yg pasti beliau bukan la spesis yg makan guitar.

Tune Money..Tune Guitar

gua layan kesedapan fender bass yg arlong gua dendangkan di kedai tersobut.memang syiok ooo..kagum ya amat melihat skill arlong main slapping di dalam kedai dan di saksikan org ramai.
dalam kesyiok'an bermain bass guitar tetiba ade mamat berbadan XXL datang pakai tracksuit,berjambang dan bertopi kebun jeh.gua usha punye usha,,gua x kenal sape tapi sekali dia on speaker yg disambung dgn guitar kecil molek dia...perghhhhh mcm carlos santana beb..siap pejam mate layaannnn...jep..gua kagum ade artis indie yg mcm bro nih.low profile tapi poweruk.

kacip!-bak kate nonoy

gua kembali kepade arlong gua yg dok layan fender bass dia.dalam beberape minit je arlong gua dah decide yg the guitar suit him very well.so he bought it.

RM****.00..wah murahnyer?-kate arlong gua

Nain ft Nonoy: Dam8 pampas!..RM****.oo di cakap murah!..dam8! gua terkesima lantas tolong arlong angkat beg guitar jep mcm dlm pic tuh.

Nonoy: tak ckp byk just snap pic untuk koleksi peribadi arlong sebelum pulang ke Dubai. Good Luck arlong! see u again bro!

Tema Fender Jazz bass


Pic Credit- Nonoys

Read Users' Comments (1)comments

1 Response to "Bile Sheikh Dubai ber Fender Jazz Bass"

  1. Muiz Misri, on June 26, 2009 at 6:31 PM said:

    Tolong belikan cd nanti aku bayar hehehe

    www.muizmisri.com