Perasaan ku ketika ini..

Hari-Hari : Rase tersangat best sebab hari2 bangun lewat tak macam orang lain bangun awal pergi kerje..tapi mule terase sengal sebab lepas ni dah masuk kerje enginious..huhu dah la kene ke ramunian teluk gulf seperti padang jarak padang terkukur..hemoih(^^')

Setiap masa : Makan,tidur,makan,tidur di rumah along aku tanpa bayar sewa penginapan bertaraf rumah sendiri.Badan 6ixth pack aku dah jadi 2 pack je dgn berat badan normal 62kg ke 70kg...proven result!

Acap kali: Keluar jalan2 bersame kerete kancil hijau ibunda(x payah bayar bulan2 just isi minyak ..jalan) satu Klang Valey sampai pukul 3-4am (minggu lepas) sebab terase sengal dan pilu nk meninggalkan area tempat permainan ku bersame teman2 sepermainan sesame street...aku pergi dgn berteman ketika di tempat kejadian..huhu.

Selalu : Bersame laptop acer yang di pinjam dari ayahandaku untuk menulis blog dan mendownload full album2 terhangat di pasaran...dah cecah sebanyak 138 album selame 6 bulan menganggur(wow satu peningkatan!)..

Terkadang-kadang: membuat panggilan emergency kerumah sebab dana peruntukan sudah abis..( anak manjelakatekan (^^)

Selalu sangat: Best teramat sangat dapat membeli belah di pavillion setelah mendapat dana..(ape nak jadi dgn aku ni..)...untuk beli baju. ke office lor

Tiba-tiba: Rase malu dan terkesima bila blog aku di tagg" oleh azrie prosper & blog aku di baca oleh lagenda di alam blogger iaitu Paiseh (Tabbadyada Abg Long)..arrgh segan...segan...malu..coz blog aku di view oleh lagendary paiseh yg terkenal dgn blognya di alam blogger yg fana ini...betulkah ade satu penghidupan atau alam baru yg selame ini kite tidak sedari??..alam roh,alam dunia,ALAM BLOGGER?,alam kubur,alam barzakh....fikir2kan lah...renung2kang dang selamak beramal!!!...dok amerika la kalu saing nge budok2 ssejik!

Read Users' Comments (1)comments

1 Response to "Perasaan ku ketika ini.."

  1. paiseh, on November 22, 2008 at 6:40 PM said:

    hutak kamu..!
    azrieprosper lebih legend... berguru dgn hilangpunca.. khutbah jumaat pn jadi tenggelampunca.hahahah.!!!