Surat cinta..


Lokasi : Ramunia holdings Headquaters:

Ir.NAin: "Hye,cik CT ade?"

Gadis HR: " Ye Encik,untuk urusan ape ye?"

Ir.Nain: "Saya datang untuk ambil offer letter dari dia"

Gadis HR:"owh,ok sebentar ye".."CTTTTTTTT...Zulqarnain dah datanggggg".."ehem2 sorry ye"..(suare halus manje)

***Selang beberape minit & masa mengikut garis khatulistiwa..****

Cik CT: "Hye, sorry tad ade hal sekejap.."

Ir.Nain: "eh tak pe,ok je"

Cik CT: "ok ni offer letter awak,bace dan sign,then scan bahagian last dia dan email dekat saya ok"."ha sebelum tu..En Zaini ade bgtau awak yg awak kene report dekat sini dulu sebulan ,then baru pergi ke Teluk Ramunia?"

Ir.Nain:" Ok,eh takde la pulak,dia cakap suruh report je dkt HQ"

Cik CT: "Owh ok munkin dia lupe,xpe mcm ni,awak report dekat sini dulu,saya akan bgtau en zaini later la ok"

Ir.Nain: "Ok cool (ayat ala2 sivaji da boss)".

Cik CT:"ok ,ade ape2 lagi yg boley saya bantu?"

Ir.Nain:"urmm,xde kot,xpe biar saye bace dulu,saya akan hubungi cik siti kalau ade ape2 soalan lagi.email ade?"

Cik CT :"owh ye..lupe plak ,ni email saye ............@ramunia.com'

Ir.Nain: "Ok terime kasih,jumpe lagi"

Cik CT:"ye tahniah sebab bukan senang nak dapat kerje sini,so buat betul2 ok"

Ir.Nain: "Ok ".(yes,yes!! sempat gak aku lepak avilion lagi bulan 12 nih!)

******aku tak jadi pergi ke Teluk Ramunia JB bulan 12 ni,1 jan 2009 baru start hidup baru di perantauan******end

Read Users' Comments (0)

0 Response to "Surat cinta.."