Lepas Kerja,Bersemayam dan Santapan di Ramunia..

Dari tempat kerje 2minit je dah sampai villa ramunain (kiri (office) dan (villa Ramunain) kanan)
Villa Ramunain

Eh..! zoom out kenape??...


Owh ya.. lokasi santapan di tepi pantai yang indah dekat je dengan villa ramunain




Nampak ke...bayu laut & darat terase dipipi,kapal2 kargo kelihatan berderetan di tepi pantai ...owh nyamannyer makan di tepi pantai nan indah..oh




Read Users' Comments (5)

5 Response to "Lepas Kerja,Bersemayam dan Santapan di Ramunia.."

  1. paiseh, on January 13, 2009 at 10:55 AM said:

    ni ape kes ni.? saja nak bagi gua dengki iri hati ke..??
    balik ganu nanti gua nak picnic 2 3 minggu kat pantai batu buruk

  2. NAintriplet, on January 16, 2009 at 6:31 PM said:

    hehe..aku borink2 wat la mende pape yg mencuit hati nurani ku...oh

  3. Im Single, on January 16, 2009 at 10:48 PM said:

    dari satelit, office ko mcm jmban doh...

  4. nanayau, on January 22, 2009 at 9:18 AM said:

    saya sokong komen im single hehehe

  5. NAintriplet, on February 4, 2009 at 11:58 PM said:

    tu reban ayam name die..bukan jamban..heheh