Penyokong MU senyap..Si katek Meloncat!



4.43am 28 May 2009, FINAL MATCH UEFA CHAMPIONS LEAGUE ROMA 2009

Penyokong Manchester United (khas buat MU fan di villawangsamas)senyap sunyi tatkala peperangan SMS bermula ape bila 1 gol di jaringkan oleh si "kaki lipan" berwarna hitam "eto'o" seperti yg di katakan oleh seorang barcarian dr tengganu yg melihat aksi tersobut di damansara bersama pamily ceria..Mr Pudinho.

Selama ini kekuatan MU yg di gembar gemburkan sejak awal dgn kemenangan di EPL dan full strenght team akhirnya tersungkur layu bagaikan benang yg terputus talinya akibat tiupan angin monsun "one touch football" dan "total football" oleh sang gladiator barca.

congratulation to Barcelona player Eto'o dan Messi. gua cukup happy sampai subuh.
hahaha...

gua dah meloncat dulu sebelum messi sang katek meloncat lagi tinggi untuk mengeraskan vandesar yg ter kapai kapai melihat bola cantik masuk ke gawang beliau.sorry bro..dont mess with the messi!

aku rase mau hari ni sume MU fan cuti maternity leave or sakit perot coz nak MC dan lari dari berdepan dgn Barca fan.gua sengih je.

ini di buktikan dgn sms pembakaran aku ke MU fan sumenyer tidak berbalas dan senyap hingga ke tika ini. oh..sedih sekali.

Bola itu bulat,tapi jika di sentuh oleh Barca player ia akan menjadi bujur dan lembut mengekori lentok gerak geri gemalai kaki mereka.itu yg MU player takde.

wooohoooooooooo!!! gua teruja untuk berdepan dgn mana2 MU fan..setelah sekian lama berdiam diri! hahhaa...Talk to the HAnd Brah!

Barca! Barca! Barca!

Read Users' Comments (2)

2 Response to "Penyokong MU senyap..Si katek Meloncat!"

  1. Anonymous, on May 27, 2009 at 10:41 PM said:

    huuu~
    bersemangat betol sedara ye xD

  2. Syamsulfaiz, on June 22, 2009 at 7:01 AM said:

    Oi takde cerita terbaru ke. Sila update blog ini.