Lintas Lansung Sang Triplet


Lalaladidum..lilidudum....3,2,1....on air...beliling..beliling (bunyi mcm berita tv3 jam 8pm)...yihuuu..ya secara langsung dari auditorium dewan_gga sakti angkasa puri kondo mewah kelana mahkota kelana jaya..lintas langsung blogger indie yg di tunggu,dicemburui ramai.. .....tidak lain dan tidak bukan....NAAAAAiiiiiiiinnnnnPaaMMMpassssss....(workhaaaaa"bunyi sorak sorey gemalai penyokong2 blogger indie yg dulunya hanye memblog di bawah tanah UIA dan kini sudah ke medan streamline bersame2 blogger2 malaysia dan seantero dunia...")..eh!!!!...(aku terjage dr mimpi....)..buat blog sampai tertido dibulan puasa. memang la syiok tp x pun just lakonan semata2 hahaha ya trimas saya ucapkan pd ieomatondi ieomochi tanizaki mijirsm karena membantu dlm pembikinan sulung blog nain pampas!...penaja bersama tgh hari buta time pose ramadhani ney ialah....CELCOM..sshhhdusshh! "KUASA DI TANGAN ANDA-RYAN GIGGS"... penaja terbaru gajet nainpampas pulak yg bernilai ratusan riyal (kalau samel tau berape harge dia kompom aku kene marah lagi dek abg sulong single neh)ni ha latest technology VODAFON..USB Modem 7.2Mb VOdafon..!...so dgn modem ni boleh la aku join azrie dan abutang untuk mengomel semampu yg munkin tanpe emosi yg mendalam...sambil2 tu aku mendengar dan mendownload trus lagu2 youvie&nuno sape lg kalau bukan pemenang MTV asian award 2008...lagu2 seperti Menjaga hati,seperti bintang,dia milikku,lebih dekat dgn mu...(lagu ni ala2 superhero saiyan yg melawan gamabunta)...hehe pe aku merapek ney.. ye la since ney post pertame so izin laluan yg dipertua untuk ucap selamat berpose pd rakan2 loser dan trimas coz dtg konvo aku arituh walaupun xdpt bercanda gurau lame2 dgn korang coz permintaan peminat2 aku ramai dah tunggu kat merata gombak...dem..nanti aku makeup balik la.....anyway blog aku still dlm konstruksi dan editing lg...ni je mampu dulu..hehe

Read Users' Comments (1)comments

1 Response to "Lintas Lansung Sang Triplet"

  1. palekaiko, on September 14, 2008 at 9:38 AM said:

    firdaus ni,

    ko ada blog wordpress masa kat uia dulu kan?

    aku suggestkan ko buat blog kat wordpress.com la sbb boleh import entry dari blog lama offline tu ..

    boleh aku follow cerita2 lama hang..

    bye bye.