Pagi yang Ngeri..

Pagi ngeri

  • 14 banglo ranap sebelum subuh
  • 4 maut, seorang masih tertimbus di Taman Bukit Mewah
  • Tiga kawasan di Bukit Antarabangsa berisiko
  • 1,500 rumah terputus bekalan elektrik
  • 5,000 penduduk terputus hubungan, operasi menyelamat 24 jam

  • Ape kene mengene dgn aku?

    1. Sebab aku,shamil singular & azrie prosper dah penah pergi tengok kondominium yang kelihatan masih tegak lagi ketika runtuhan berlaku..dah la kiteorg naik kat tingkat 6 & 7...seb baik x runtuh time tuh..cane nk balik?pegi keje?pegi pavilion?..

    2. Aku pernah duduk Ukay perdana dengan along aku yang sekarang ni dah migrate ke dubai..(zon kritikal jugak area bukit antarabangsa).

    3. Laluan untuk ke Hotel kucing along & kak ida aku yang bernama smokey (kucing parsi ni ada hotel budget tau,jgn main2) di bukit antarabangsa (depan giant Bkt Antarabangsa) ranap same sekali mengakibatkan" smokey the cat" terpakse menyambut hari raya korban di rumah ku di Kg Sekolah Sg Selisek...

    Mangsa : Smokey the cat

    Semoga Allah mencucuri rahmat keatas roh mangsa tragedi banglo ranap di bukit antarabangsa,harap2 kite dapat ambil iktibar dari tragedi tersobut,renung2kan dan selamat beramal.

    Read Users' Comments (0)

    0 Response to "Pagi yang Ngeri.."