The Collateral Damage....Dam8!

Mood gua takde dekat ramunianz..

Tulis blog pun tak seceria seperti dahulu kala..

Aku menanti dengan tabah sesuatu yang di jangka menjadi kenangan pahit dalam hidup sang enginuous akan bakal aku lalui pada tahun ni...sigh.

First time dalam sejarah oil & gas..

Just wait and see...pasrah pada illahi..

Cube cari ganti...namun email masih sepi..

Mule dengan MISCz tak jadi ambil alih..

Di ikuti dengan minyak naik,inflasi dan kegawatan ekonomi..

Ramunianz HQ KL di tutup,separuh staff resigned..

Project fabrikasi shellz di tarik balik..

Contract staff akan di berhentikan secara berkala (contract dorang tak renew)

Man power re-allignment (down sizing to 100 man from 500 man power)..bakal berlaku ?hmm tengah tunggu official letter..

Baru tadi..."semua PO cancel...ade kompani lain akan ambil alih kerje kite"

selepas itu.." kamu semua fikirkan lah kalau ade peluang lain di tempat lain ye.."

aku tergamam......semua office mate membisu,suasana office jadi senyap sunyi...

5.00pm...punchcard...aku balik umah..

sabar..

sabar nain..

sabar..

aku tau ade hikmah disebalik semua ni...

Read Users' Comments (3)

3 Response to "The Collateral Damage....Dam8!"

  1. paiseh, on February 19, 2009 at 7:41 AM said:

    mcm gaya lu kena ulang alik pavilion lagi laa ni? hahahahha..!!

  2. azrie hafiz, on February 19, 2009 at 7:52 AM said:

    Takper Nain. Lu dilahirkan utk hidup di kota kosanostra. Marilah bergembira.Lu diperlukan utk Transformers gala nite 2009.

  3. NAintriplet, on February 21, 2009 at 7:01 PM said:

    huhu...aku pon rase begituuuuuuu...wooo (lagu 80-an)